Повернення і заміна товару

Умови заміни/повернення товару

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів». Покупці нашого магазину мають право повернути або обміняти куплений у нас товар протягом 14-ти днів з дня покупки без пояснення причин.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Покупець при покупці товару зобов’язаний перевірити його комплектацію, наявність пошкоджень або дефектів. Будь ласка, зверніть увагу, обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не перебував в експлуатації і не має слідів експлуатації. Перелік товарів, які не підлягають обміну (поверненню) передбачено Постановою КМУ №216 від 23.09.1991 р. До списку таких товарів входять мундштуки (дріп-тіпи), так само товари, що містять в комплекті мундштук (стартові набори, баки).

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Для повернення товару при собі необхідно мати:

  • Товар в повній комплектації і непошкодженій упаковці
  • Документ, що підтверджує покупку (товарний чек)
  • Документ, що засвідчує вашу особу (паспорт, посвідчення водія, студентський квиток, пенсійне посвідчення)
  • Якщо розрахунок проводився по банківській карті, при собі необхідно обов’язково мати карту за допомогою якої здійснювався розрахунок.

Розрахунки проводяться в той же день, при відсутності грошей в касі магазину – до 7 днів.

Гарантія

Гарантійні випадки

Перед експлуатацією товару наполегливо рекомендуємо Вам вивчити інструкцію і гарантійні умови на конкретний товар, правила його експлуатації, запобіжні заходи і т.д. Гарантійним випадком вважається вихід з ладу будь-якого з компонентів електронної сигарети, за винятком атомайзера і витратних матеріалів (випарників, картриджів, мундштуків).

Випадок не вважається гарантійним, якщо на товар були виявлені:

  • Дефекти, що виникли внаслідок неправильної експлуатації товару (порушення правил зберігання і умов експлуатації).
  • Механічні пошкодження: продавлені кнопки, USB-порти, зірвана різьба, пошкодження, отримані внаслідок ударів, за винятком дефектів, що виникли при транспортуванні товару під час доставки.
  • Пошкодження, що виникли внаслідок впливу прямих сонячних променів або відкритого вогню.
  • Електричні пошкодження товару, викликані стрибками напруги під час зарядки або підключенням неоригінального зарядного пристрою.
  • Пошкодження, пов’язані з попаданням вологи в електронну частину пристрою.
  • Несправності, що виникли в зв’язку з закінченням терміну служби компонентів або деталей електронної сигарети (витратних матеріалів, випарників).

До гарантійних випадків також не належать такі проблеми як “плювання” рідини в рот, присмак гару або протікання атомайзера. Вони не є наслідком дефекту пристрою, а лише свідчать про помилку в намотуванні, заправці бака рідиною понад норму або викликані іншими нюансами обслуговування. Якщо у Вас виникла подібна проблема – зателефонуйте нам, і ми з задоволенням проконсультуємо Вас щодо обслуговування Вашого пристрою.

Терміни гарантії

На всі електронні сигарети, куплені в магазині Hamster Vape Shop, надається гарантія терміном 1 місяць. Гарантійний термін починається з моменту покупки в магазині, або відправки Вашого замовлення перевізником.